Tyra banks

Kollade nyss på Tyra Banks show, o nu är det top model
superprogram båda två !

När det är slut ska jag göra middag, o sen kolla in lite matte.
Och ikväll kommer my darling och sover här. Och vi ska myspysa framför favoritprogrammet idol !


Jag har hela tiden när jag bott här i stan tyckt att det känns så ovanligt tråkigt att sitta vid datan, eller kolla på tv. Och det har känts så för att här i stan finns det såå mycket mer att göra, och ändå sitter jag här.
Men har kommit fram till att jag faktiskt ska bo här länge,
och kommer säkerligen hinna gå på stan tills jag stupar.
så jag kan lika gärna sitta här o njuta av bra program och sånt.
stan hinns med sen. no need to rush.


fina ord
Postat av: elina

fiin bild

2010-09-22 @ 17:05:33
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Nina

sv; Tack, detsamma! :)

2010-09-22 @ 17:39:25
URL: http://reunanen.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0