treevlans ju !

hej.
åt nyss middag. åh så duktig jag är som lagar middag alldeles själv (a)

efter skolan var jag på stan en sväng med nathalie,
o sen mötte jag upp Jossa, Oktavia och Sara så gick vi på stan.
kollade bland annat på kläder med jossa, för hon fick presentkort på gina för 500 kr av her boyfriend. nice !
Hon fyllde år igår btw. 
hon fick även en annan present av sina päron.
att tatuera sig.
aah, fuskigt ! ;p
men aja, det var treeevlans !


det hände även en hemsk sak idag !!

jag o några från klassen skulle gå upp till björkbacka.
då skulle vi gå över vägen, men först stannade vi o väntade på att en bil skulle köra över vägen.
sen skulle jag precis ta ett steg ut, o då kommer en cyklist o kör in i mig..
o hon kör en bit till, sen ramlade hon.
då gick jag såklart fram o frågade hur det gick o så.
O då såg jag att hon var gravid !!
o då frågade jag om jag skulle ringa ambulans eller nånting, men det behövdes inte.
o då hjälpte jag o dom jag gick med att resa cykeln o grejer, o efter ett tag cyklade hon iväg, o sa att allt var bra.
men fattar ni hur sjukt rädd jag blev när jag såg att hon var gravid!!!!
men när hon ramlade tog hon emot först med foten, o sen med händerna, så allt gick bra med magen.
men asså usch.. inte roligt kan jag lova... 
men allt gick bra, tack o lov!  


fina ord
Postat av: Frida

Tack :D gör gratis designer om du skulle vara intresserad :P

2010-09-02 @ 17:56:37
URL: http://designbyhmr.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv. okej... enklast att ge information och sånt är genom msn... så har du kan du adda den hotmail jag ger nu ;)

2010-09-02 @ 18:45:41
URL: http://designbyhmr.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0