Sverigedemokraterna censuerade.

Asså nu tror jag väl.

Kollar på tv nu, o så kom sveriademokraternas reklamvideo upp.
O hela poängen med videon var censuerad! :o
Okej att reklamen är lite.. mystisk.. hehe, men dom kan ju inte göra så ändå! tycker jag.

Det är ju lixom sverigedemokraternas åsikt.
Tänk hur folk skulle reagera om typ socialdemokraternas reklam var censuerad.
svenska folket skulle ju gå i taket, hähä.

men nu är dock inte sverigedemokraterna så hemskt omtyckta, men enligt mig borde man inte kunna censuera deras video ändå, vilket parti det än vore tycker jag inte man ska göra så, för det är deras åsikter, vad dom står för.

hårda tider för partierna nu asså. ;)

för er dom inte sett deras reklamvideo, o vill se den så tryck HÄR. 


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0