oh no, my nail!

asså , jag känner mig.. svullig.
alla har börjat träna. då menar jag alla!
men jag sitter bara här :o
iochförsig ska jag dansa ikväll, vilket är jättekul, men träna på gym menar jag.

hm.. hur mycket kostar ett träningskort?

aja.
det har hänt en katastrof. and I really meen it. en av mina naglar gick av! *fjortisskriket ekar*
men asså ärligt, nu måste jag klippa av allihopa.. känner mig finare med långa naglar. åh!
men dom växer ut igen.
det tar bara oerhört lång tid..

Dans om en timma. och efter det ska jag springa hem och kolla på idol. perfekt kväll .
om bara johan kunda komma också.


fina ord
Postat av: Ellinor

Jag gymmar inte! :P<3

2010-09-23 @ 18:47:17

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0