jag vill ju ha sovmorgon :'(

asså jag blir så less.. jag vaknade typ kvart i åtta, o då kunde jag verkligen inte somna om.
varför kan inte jag så sovmorgon som alla andra ? :'(
blää..

menmen.. jag kanske bara måste inse faktum,, jag är en äkta morgon människa.. usch vad orättvist!


aja.
jag sitter ju vid den lilla lilla minidatan. allt är helt okej , jag behöver ingen större än såhär :D
det enda jag blev besviken på nu, är att när jag förhandsgranskar mina bilder jag lägger in, så kan jag redigera ljus och kontrast.
 o jag tycker det blir finare då.
 men så kunde man inte göra på denna :(
men det går säkert att ordna, johan får hjälpa mig :D


här får ni då en bild. totalt oredigerad.

men notera att det bara är ljus och kontrast jag redigerar. ;)


fina ord
Postat av: sofieschilcher

fyyyfan va snygg design du har:) är det din kille? söta ni är

2010-09-13 @ 09:12:58
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0