Izabella pratar om ...

nu ska Izabella prata politik. watch out !

jag förstår mig inte riktigt på hysterin kring att sverigedemokraterna kommit in i riksdagen.
och nej jag är inte rasist, så där fick ni den frågan ur världen.
och såklart det inte är okej att dom är/har varit det heller. jag vet att dom varit med i nån rasistisk grej, har inte så stor koll på vad, men det är ju inte bra , det håller jag verkligen med om.

men att dom vill sätta svenskar före invandrare tycker jag inte är konsigt.
för det är väl inte fel att tänka på sina egna först?
visst , det låter egoistiskt, men sant ändå.
och jag har somsagt ingenting emot invandrare, så ingen behöver ta det så.

och egentligen har jag ingen koll på vad SD står för. har faktiskt inte sån koll på något parti.
det jag vet är att dom sätter svenskarna först.
ingen ger SD en chans, ingen låter dem tala utan att döma innan.

åker vi till ett annat land så tror inte jag dom skulle lägga mer pengar på oss än sina äldre. ärligt talat.

jag kommer inte rösta på dom. Men jag bryr mig faktiskt inte så mycket om att dom är i riksdagen heller.
dom har verkligen gjort bort sig och fuckat up sitt rykte totalt , men det finns det bra saker också.

jag vet inte riktigt om jag fått fram vad jag vill säga, men aja.
my blog, I say what i want ;)


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0