hejsan hoppsan.

åh så härligt det var, vi slutade åttio minuter tidigare idag ;)

vi skulle ha svenska egentligen. men när vi kom till klassrummet sa läraren att eftersom vi ska börja med ett tidningstema alldeles strax, så kommer det nog bli mycket så att vi jobbar över. o därför tyckte hon vi skulle få kompensations-ledigt.
hur nice är inte det ;)

så när jag kom hem satte jag mig o pluggade lite spanska. USCH.
o spelade kort med linda o hennes kompisar. trevligt.

asså, det kommer bli så himla tomt när hon flyttar... :(


senare, runt fem ska jag träffa lisa :D
henne har jag inte umgåtts med på länge.


och asså sorry, jag tänkte lägga in bild. men jag hittar inte min adapter ! :o
säg inte att jag glömde den hemma :'(

ska leta !


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0