chickeeeeeeeen.

om sisådär 20 min ska jag kolla på ännu än film. haha, nolifer x)
och till det ska jag äta kyckling o potatis sallad. ytterst mumsigt. (y)

sen ska jag duscha, o typ packa. sen sooova.
imorn bitti bär det iväg för ännu en vecka i stan. nice.
måste säga att det känns lagom tråkigt här i nyhem, när man bor i stan.
hur har jag pallat bo här i hundra år, kan man fråga sig?
finns ju ingenting att göra ärligt talat!

inte för att stan är en sån höjdare heller kanske,
men jo. jämför med lilla nyhem så är östersund helt och hållet okej!


och vad har man sett här då? ^^






Familjen Englund. Plus kissen texas! :)


fina ord
Postat av: Lydia

TACK (:

aa jag med!

2010-09-05 @ 19:40:14
URL: http://lydiasfotoblogg.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0