Hard job for a hard girl.

slutade för typ en timma sen.
hade inga lärare idag, och vårat jobb var att ordna klart ungefär allt till tidningen.
och jag lovar er, jag har hårdast jobb :o
thats how it feel.
Dom jobb som dom andra har gjort skickar dom till mig så ska jag sätta in dom i tidningen och sådär. asså det låter inte så jobbigt kanske, men tro mig, it is.

Nu resten av dagen ska jag typ bara ta det lugnt. packa lite inför helgen och så.
Ska vara med Johan i helgen, och vi ska vara i stan.
det värta med det är.. där finns ingen internet!!

så tyvärr så kommer bloggen inte att uppdateras i helgen. om inte ett typ mirakel sker så jag kan koppla in mig med bärbara lr nåt. Men förvänta er inget.

Nu ska jag äta rostad macka. muumma.




jag o jenny är coola.

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0