har fått besked om skolan.

ääntligen funkar internet.
efter skolan följde jag med mamma och micke o kollade på tapeter och färg o grejer.
vi var på lilleänge i typ över två timmar. asdrygt x)
det är nånting lurt med min rygg, jag får ont i den såfort jag stått eller gått för länge, utan att sätta mig.
jobbigt läge.

idag fick jag besked om jag får gå media eller inte.
and yes sir, jag ska gå media! :D
det ska bli så himla superskoj asså!
men jag ska erkänna att det känns lite tråkigt att lämna klassen.
men det blir bättre såhär, jag känner det.


lo lo lo


Sofia och Linnéa



äch , nu ska jag kolla på två och en halv män :)

fina ord
Postat av: nellie

suuuupertråkigt att du ska sluta! :(

men å andra sidan är det superskönt att det känns bättre för dig, man vill ju inte ångra sig i 3 år :D



we will miss yoooooo <3

2010-09-29 @ 20:15:52
URL: http://lovepoems.blogg.se/
Postat av: Linnéa

fin host bild där Izabella.... ;)

men jao, vi kommer sakna dig med! :( <3

2010-10-01 @ 08:41:11
URL: http://linneadej.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0