good day mate.

ingen sov morgon idag heller. varför ska jag ha så svårt att sova på morgonen ?! :o
jobbigt läge gott folk.
jag började min tidiga morgon med te och en film. Arkiv X .
bra film . har sett den förut, men bra ändå :)

så, vad händer i helgen?
sova sova sova kanske? ja, har inga speciella planer.
eller jo, jag o mami ska till puben ikv o äta surströmming.
jag äter dock inte det, så jag får korv med bröd tror ja. det blir gottans.

det värsta är väl lukten som kommer sugas in i mina kläder.. uäk.

men nu på dagen har jag inga planer.. ska väl typ kolla på fler filmer o bara ta det lugnt!

ciao .





jag sitter vid mammas data för jag håller på med nåt visusskit på min.

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0