funderar så det knakar.

packapacka, det är vad jag ska göra nu. Fast, vad har jag att packa?
Sen ska jag faktiskt ta och sova. eller nej, klockan är ju inte ens nio :o
Kollade nyss klart på en film - transporter 2 . även den har jag sett förut, haha.
bra film iallafall. annars skulle jag ju inte se den igen ;p



Imornbitti far jag tillbaka till stan igen.
kul med vanliga lektioner? nej.

och jag funderar så det knaaaaaaakar ..
ska jag gå denna linje, eller ska jag gå media?
jag går ju samhällemediatext nu. och det är biten media jag är mest ute efter.
Jag har fyra dagar på mig att bestämma mig.

anledningen till att jag tog just mediatext är för att det är samhälle.
men vill jag gå media så tror jag att jag kan lägga till dom ämnen som behövs för att det ska bli nästan som en samhällslinje.
jag får ta och fundera så det knakar i fyra dagar till.
Förmodligen stannar jag kvar.


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0