ett helt fantastiskt år ! ♥

Som ni vet så firade jag och johan ett år tillsammans, i helgen. Jag kan inte fatta att tiden har gått så fort. Men detta år har varit helt underbart! jag är så otroligt glad att jag har dig johan! <3

i helgen har vi varit i johans lägenhet o myysit och myysit och myyyysit ännu mer.
det var så härligt att vara en helg bara med honom! :$
i lördags gick vi på stan o kollade kläder och sånt, o sen på kvällen gjorde vi tacos, o sen kollade vi på film och sånt.
o på söndagen var vi också ute o gick på stan o så, och bara tog det lugnt. o sen åkte vi hem till mig, för här var det ingen, så då gick vi och åt kebab, o sen badade vi badkar o mös o åt godis.
asså jag kan inte beskriva vilken mysig helg jag haft :$

jag önskar verkligen att jag kunde bo med honom. åh..

jag älskar dig johan ♥









Du är mitt allt
Jag vill inte leva utan dig
Jag älskar dig♥



fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0