dangerous dog.

kom nyss hem från mcdonalds !
när jag slutade gick jag först på stan och kollade skor med mamma, och ja, jag hittade några godingar, men har inte köpt.
Efter det gick jag och hämtade Lindas busfrö till hund, så var jag och johan hundvakt ett tag.
och då bjöd Rickard, Lindas kille, oss på donken, för att vi passade hunden! :D
oh så snällt, och oh så gott :D

så där har vi kortfattat min eftermiddag.

Lämnade in lappen om klassbyte idag. Nu är det bara att vänta och se.. spännande.. 

Nu ska jag kolla om tv'n är ledig, så jag kan kolla på idoool! 




Lindas livsfarliga hund. Det kanske inte syns, men på bilden tuggar han 
i sig johans hand.. men..
man kan inte låta bli att tycka att han är världens sötaste vovve!  



edit: tv'n var inte ledig.... crap.

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0