Daaaans!

Ska alldeles strax iväg och dansa med Nathalie!
Street på Wendlas. niiice dude!

Har inte skrivit nånting av en väldigt bra anledning. jag har inte orkat :o
den ni ;)

Igår gjorde vi ingenting speciellt. kollade på film o bara myspysade !
Av mig fick Johan en parfym och godis. tihi :)
Han ska fira med släkten i helgeeen.

Kan också berätta att vi kollade på vampires sucks igår.
eller ja, vi kollade typ tjugio min, sen lessnade jag så vi bytte film.
DEN VAR VÄRDELÖS.

Sen kollade vi på toy story tre. fast inte hela, vi orkade inte.
men den var jättebra :$

 
Men nu, mina damer och herrar ska jag ordna vattenflaska o sånt till dansen .
see you later.
pussss


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0