sött av er.

Tänk att det finns typ fem stackars personer som klickar sig in på min blogg, trots att jag aldrig skriver.
ni är för söta!
Jag måste verkligen skärpa mig.
Men såhär är det, jag kommer skärpa mig riktigt när jag har en design på min andra blogg.
men bättre än såhär borde jag faktiskt kunna, jag vet inte vad det är med mig :(

menmen, sålänge får ni nog stå ut med att jag skriver lite..

iallafall så är ju endel så extremt omogna.
väx upp snälla, försök behålla den lilla värdighet du har kvar. Thanks.

Jag är iallafall på topphumör idag :D
Jag och johan har ett år och en månad idag. grattis till oss, tihi .
ska till honom ikväll, yeey !





Måste verkligen lägga in en ego-bildbomb snart. min mobil svämmar över, HAHA.

fina ord
Postat av: Karin

Sv: Åh kul att du gillar det :)

2010-10-19 @ 18:33:34
URL: http://jtks.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0