nu är det helg. igen!

Var just ner och la tvätten i torktumlaren. oj så vuxen jag känner mig!
idag åker jag iallafall hem, som alla andra helger då. tar tåget halv fem med johan och hans mamma (y)

ikväll blir väl
en vanlig såndär halvtråkig kväll. men det duger.
imorn har jag o johan pratat lite om att jag ska komma till honom tills på söndag. Mamma, får jag det? :D
så mycket mer är så har jag inte planerat.

idag var första dagen med klassen, inte så lång dag dock, jag slutade halv tolv.
men iallafall, det känns bra !
och det kommer nog kännas ännu bättre när jag får se hur det är att ha media. ÅH va roligt!


puss på er hörrni!



fina ord
Postat av: Linnéa

det fattas någon vid skåpet bredvid mitt... :)

2010-10-01 @ 14:06:38
URL: http://linneadej.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0