kämpar'N

mitt huvud dunkar. jag måste typ skaffa nya glasögon tror jag.. paaiiin.
Men bara för att jag är så duktig så gick jag på dansen, där jag för övrigt fick reda på att jag går fortsättningsgrupp, inte nybörjargrupp, som jag tänkte gå! haha!

gymmade även idag, jag är bara såå duktig :D
blir mer gym imorn, kämpa Izabella, kämpa :D



nu ska jag fortsätta vänta på Johan den dryge som ska komma snart...
love you även fast du är dryg gubben.


fina ord
Postat av: Linnéa

vem gymmar du med bruden? :) <3

2010-10-14 @ 20:58:50
URL: http://linneadej.blogg.se/
Postat av: Miccan!

Häej!

vart gymmar du? :)

jag älskar verkligen att gymma, så underbart att få träna, fast nu är jag sjuk, så har sån grym träningsabstinens.

tkr din blogg är jätte bra verkligen, snälla få tillbaka blogglusten :)

vill gärna ha svar, men har ingen blogg själv :p



kram Miccan

2010-10-14 @ 21:24:47

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0