i'm sorry!

mitt internet funkade inte på hela dagen igår, och imorse hade jag superbråttom.
där har vi anledningen till min inaktivitet. not good.
Vet inte om jag har berättat det, men jag har iallafall börjat en artistskola typ,!
så man lär sig ha självförtroende och våga stå på scen.
Igår var första gången, och det var verkligen superroligt och trevligt. Detta kommer bli super! :D
Efter det gick jag o bella hem till henne och drack kaffe, åt popcorn och kollade på ullared. myskväll!

Ni får en o annan bild från skolan idag :D


Jag och cissi.


vi är söta

fina ord
Postat av: Lo

sv: tack izabella! det tycker jag med, om han nu hör av sej, haha :)

vilken fin design du har, måste jag bara lägga till också :) hoppas du har det bra på media, även om du skulle stannat! hihi. kram

2010-10-05 @ 17:39:39
URL: http://omlo.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0