heeelg!

Veckorna går hur snabbt som helst, snart är det sommmaaar :D
ahkej, ska inte överdriva kanske.. men snart är det november lov = min födelsedag !

Idag hade jag matteprov, vilket gick .. sisådär, ganska bra .
och sedan slutade jag klockan tio. lyx ;)

Skulle egentligen gymmat idag, men johan vill inte, och jag vill inte gymma själv :(

fick även en kommentar jag ska svara på :)



Jag gymmar faktiskt på skolans gym :D
Jag har alltid varit för lat för att träna och sådant förut, men nu när jag väl börjat känns det helt okej !
tack så mycket :)

en härlig, halvt mobbad bild från igår :D


Min kamera funkar iallafall.. halvt xD


fina ord
Postat av: emma

sv: ja men har redan köpt färg.. :')

men skulle jag passa i det då? ;O

2010-10-15 @ 14:05:30
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0