godnatt.

nu ska jag lägga mig och läsa nån bok svenskaläraren tvingar oss att läsa.
jag får mindre lust att läsa när jag blir tvingad till det.
blir jag inte det så kan jag läsa tills ögonen ploppar ut, haha!
jag är en läsnörd, verkligen!
jag erkänner ;)

men skiiitsamma hörrni , på med dom stora nördglasögonen och hoppa ner i sängen och läs ni också! 

godnatt.



oj, vilket tråkigt inlägg. bok läsa läsa bok bok bok läsa.


fina ord
Postat av: Linnéa

sv; hihi, det var nog inte riktigt så jag menade. har inget emot egobilder, bara det att jag känner mig så otroligt fånig när jag tar kort på mig själv. men det är jag nog å andra sidan ganska ensam om :'D

2010-10-21 @ 20:25:45
URL: http://linneadej.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0