Alltså nu tror jag väl.

I bräcke är det nu tre procent av kommunen som röstade på sverigedemokraterna, och förra röstningen var det två personer i hela kommunen.
Men asså, är det så konstigt?
nu är jag irriterad. Igår var det skottlossning i bräcke, och en beväpnad man gick fram och tillbaka framför idrottshallen, där det var barn.
Polisen tog fast 4 män. Jag vet inte om alla var invandrare, men minst en var det iallafall.
Vad har hänt med bräcke?
dock hände ingenting allvarligt. fast jo, detta är nog allvarligt.
Här blir man insläppt och välkommnad till sverige, och vad gör man?
går runt med gevär?
detta gäller såklart inte alla, men dom som gör det gör att alla andra invandrare drabbas, och man får fördomar. Men händer en sån här sak är det ju nästan självklart att man får fördomar!
det är egentligen inte konstigt att SD går uppåt.

Om en svensk familj åker till ett annat land och går runt med gevär tror jag knappast vi skulle bli så uppskattade heller.

usch, blir så irriterad !

läs om händelsen HÄÄÄR


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0