cold winter..

Nu känns det som att vintern är här. backen är alldeles vit, men vi får se om det stannar.
jag hoppas faktiskt det, egentligen är inte jag något vintergillare, men det är bättre med snö, än grått och slask!

det värsta med vintern är när det är så där iisandes kallt, så det känns som om hela kroppen ska frysa till is. och plus att det är grått och molnigt.

det bästa med vintern är när det är bara några minusgrader, det är sol, och man sitter i sina tjocka varma kläder och myser med den man älskar.

och nu när snön väl är här så tog jag och cissi några myysiga vinterkort!
och jag tänkte lägga ut en av dom här, men det gick inte :(


så ni får en bild sen lovet!


puss

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0