goddagens.

jag är back in town.
rätt tråkigt, men roligare än nyhem om man säger så.
hela morgonen har jag suttit här i soffan med datan i knät och tv'n på. kul.

jag håller på och funderar på om jag ska köpa toning. orkar jag verkligen färga håret idag..?
hm, nja, eller jo.. eller, vi får se.

sen kommer frågan, ska jag köpa bruntoning, eller blonda slingor?
fast ska jag köpa slingor kan jag ju inte slinga idag, för jag kan ju inte göra det själv.

men usch vilket problem jag fick nu då. äh, det blir nog brunt.

skitsamma, nog om detta. nu ska jag fortsätta grubbla och fortsätta kolla på tv.
puss.


här ser ni en skymt av min omysiga utväxt.

fina ord
Postat av: emmadenblonda

sv: tack tack :)

2010-11-06 @ 15:55:07
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0