tomorrow night åker viii !

lr ja, på söndagmorgon. eller imorn natt , same shit different name, som man säger !
Jag har nästan packat klart allt nu ,
lite små saker kvar, som typ schampoo, hudkräm, tandborste o ja, lite sånt !
sånt där packar jag imorn tror ja .

ikväll ska jag typ vaxa benen o sånt där hemskt. det gör så ONT! aj aj aj !
men det är värt det , så att säga (y)
vad mer jag ska göra ikväll får vi se. jag tar dagarna som dom kommer ;p

iallafall , på vandrarhemmet där vi ska bo finns det en typ datasal, då jag ska försöka lägga in massa bilder varje dag.
asså guuuud va bilder jag ska ta !
jag måste verkligen rensa mitt minneskort, kommer bli fullt ju :o
har ungefär 500 bilder ..
men var ska jag he dom ? vill inte slänga dom , men jag har inget usbminne eller nåt sånt ...
Jag vet! jag kan ju lägga in några här ju ! (y)
fast jag har trådlösa internet, som det kommer ta ett j****vla tag !

vi får se hur det blir helt enkelt.



nu ska jag kolla igenom alla bilder på mobilen.

skriver sen, pusssss

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0