söndaag !

om ungefär exakt en vecka kliver jag på planet till spanien !
insaaane !
längtar längtar längtar !

men mitt stora problem just nu är reeesväska ! har ingen :o
fast ska kanske låna av Jenny , det beror på hur stor den är (a)
fast måste snart fixa nån , oavsett storlek , en vecka går ju suuupersnabbt ! :D

vill ni veta nånting sjukt ?
den här veckan är den sista vanliga veckan i den här skolan !! iaf för mig ;)
veckan efter blire ju spanien , o avslutningsveckan är ju en slappvecka !
helt sjukt . och sen lämnar man denna skola. HÄRLIGT .
för det finns ju en och annan skadad nisse på denna skola .
inga namn nämnda !

ajja ,  nu blir det lite bloggläsning och sånt , sen ska jag fortsätta rita .
pusshej


fina ord
Postat av: Anonym

vad har du sökt för linje?

2010-05-23 @ 16:19:49

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0