som ni ser så ...

... kan inte jag låta bli designen här på bloggen .
Men nu ska jag försöka låta bli ett tag , hihi

och vill ni veta något kul ? jag ska kanske bli brownieee uppe i huvet igen ;o
det lutar faktiskt åt det . jag kan inte låta bli mitt hår :o

ajja, nog om detta , nu ska jag berätta nånting tråkigt ... vi har nationella i fysik imorn . FYSIK ?!?
det kommer gå ungefär åt he*vete ... åååh -.-
vi har prov och skit heeela tiden , det är faen sant , palla palla palla .
men det är 37 dagar kvar till soommmaaarlooovet, o då är helger och spanien inräknat .
GO GIIIRL !


men nu ska lilla jag hoppa in i duschen .
precis nu kom mamma och tog duschen . gaah ..

ajja , får väl vänta helt enkelt !

see you ♥

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0