någon frågade ...

vilken linje jag har sökt , så jag ska väl ta o svara på det , så snäll som jag är :)
jag har sökt spmt, vilket betyder samhälle media text, på wargeeen !

japp så så är det . och jag är typ säker på att jag kommer in,
hihi.
höh,
snooopet om jag inte gör det asså !

men nu mina damer och herrar ska jag hänga tvätt . caaarecookie på den.
och efter det ska jag gå tillbaka till Glenn. så vi får höras typ imorn eller nåt sååånt.




och justejaaa , imorn är det kockduellen !!!
jag är i Sara och lisas lag, men som synd var så ska lisa bort imorn :/
men jag och sara ska vinna alltihoopa !
peeppp !



och såhär glad är jag för jag har bara två idrottsläxor kvar.
och vi åker snart till spanien.
och imorn är det kockduellen.
och snart är det sommarlov.
och snart flyttar jag till stan.

och nuuu ska jag gå.

hejdå !
pusspusspusspuss♥












                                                                                                                               btw, jag älskar Johan♥


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0