m y c a t i s g o n e

är hemma nu .
 lr kom hem för ett tag sen , men jag har varit ute och letat min katt ..
jag har ju varit hos Johan i helgen , o medan jag var här så skulle Lillemor gå hit några gånger om dagen för att ta hand om texas , för mamma är ju inte hemma .
a , o så ringde mamma i lördags o sa att jag skulle åka hem från Johan på söndagen , för mamma hade drömt en mardröm att han kände sig ensam o funderade på att sticka hemifrån ..
o då rringde jag lillemor o frågade hur det gick med texas, o då sa hon att han verkade må bra o låg och solade o sånt. så då stannade jag hos Johan..
men sedan dess har hon inte sett honom .. o han kommer inte när jag ropar ..

jag ångrar nu att jag inte lyssnade på mamma .
hennes dröm blev sann ..

min älskade kiisssee :(






fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0