jag är trött trött tröööttt

Jag ska börja detta inlägg med att klaga lite grann , ni får ursäkta , men jag är SKITTRÖTT ! jag har krattat gården från klockan TIO i morse , åt lunch , o fortsatte sedan kratta !

sammanlagt har jag krattat i fem timmar ungefär . det är synd om mig :(

men nu till nånting bra , för att jag gjorde det ska jag få 400 av mamma , så jag ska åka till stan imorn och köpa avslutningsklänning !
yeey ♥

det blir denna :

aw , soooo cute

och efter stan åker jag till Johan o är där i helgen :D
hoppas på bra väder så vi kan sola och ha det mys i helgen !

och så ska jag även färga mitt hår i helgen ! längtar
(a)


men nu ska jag ta o läsa lite bloggar o massa sånt skit.

kyssar

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0