åt just dinner .

vill ni veta en sak som är egentligen helt ovesentligt , jag hatar faktiskt att springa . fast jag älskar det samtidigt , det känns lixom så himla bra efteråt .
men under tiden är det inte så roligt, för min kondition är lika dålig som en sten.

men jag är stolt över mig som springer varje dag.
jag är duktig . ooh yes i am .





appropå ingenting så måste jag säga en sak .
Emma påpekade idag att jag alltid putar på läpparna när jag är med på kort .
och det är faktiskt så , det gör jag :)
fast inte sådär överdrivet, som nå himla fjortisläppar , utan lagom !
för jag tycker det är fint med fylliga läppar, det är därför jag gör det .
Men ankläppar , det är verkligen ingen höjdare .
bara vanliga, fina , lite fylliga läppar , är så fiint !


put eller inte put ? det är frågan ;)

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0