b a c k t o t h e 5 0 ' s

sitter här med Johan i luren , kom typ nyss hem från lillemor .

vetni vad , imorn är det 50-tals fest uppe på torpet för oss som går högstadiet . det är dom i åttan som ordnat !


hoppas det blir roligt (y)
och bäst 50-talsklädsel får ett pris !
må bäste kvinna vinna ! det vill säga JAG ♥
hihi .



Innan festen åker jag till emma :D


det var väl sidådär 1000 år sen jag var hos henne , så det bli myspyys (y)



förresten så är min klädsel till imorn så sööt :$
en knallrosa typ balletklänning ! asså kan inte riktigt förklara hur den ser ut , den är iallafall sötast !
det lärju komma massa bilder från festen i helgen (:



men nu ska jag ta o packa allt jag måste ha med mig imorn

skriver innan jag går tillbaka till Lillemor !

kysshej sålänge !




fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0