twilight.

har kollat klart på den nu. den uppfyllde mina förhoppningar till 100% !
åh , jag grät några gånger under filmens gång :')

och slutet, alla säger att det var så dåligt o bla bla bla, jag tycker inte det var speciellt dåligt, nu blir det ju en bra början på trean istället. tycker slutet var helt okey .
en mycket bra film. i love it !

nu ska jag snart gå och duscha, sen är det faktiskt läggdags !
o vetni ? jag börjar bli sjuk.. hostar och har jätteont i halsen.
sjukt jobbigt :(

nu ska jag kolla runt lite o sånt, har ju några bloggar jag följer :)
sen ska jag duscha och sova.

kommer inte orka skriva mer ikväll. blir väl imorn bitti om jag orkar. mår ju inte prima, som sagt.

godnatt . sov så gott <3

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0