Tröttare tjeej!

Har precis kollat klart på en shopaholics bekännelser. (stavning?)
den var .. halv bra :p inte bra,, inte dålig,, x)

jag är iallafall supertrött , så jag ska faktiskt gå och lägga mig snart !
Jag vet, det är hur tidigt som helst .. men så kan det vara ! ^^
men innan jag går och lägger mig så ska jag fixa lite inför imorn, så jag känner mig fräsch!  girl stuff ni vet? ;)
Skulle egentligen velat sola innan jag visar mig i bikini.. men nu har det tyvärr inte blivit så ..
så jag får väl gå där som en blekfis bredvid Jossa , som ser ut som en neger! :]

men jag måste verkligen bättra på färgen innan spanskagruppen far till spaiiiin ! :D
men det är ett tag dit , så jag hinner nog nämna det några gånger innan dess !


och juste, ifall nån undrar så .. är jag blond! (a)

skriver innan jag går och lägger mig !
p u s s <3


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0