tjock?

Jag har precis bakat negerbollar . då kom jag att tänka på en sak..
jag är en av dom tjejer som får skuldkänslor när jag äter för mycket. eller äter nånting fett.
jag tänker hela tiden att "detta gör mig fet" och såna saker.
 Varför är det så?
Det är ju inte direkt så att jag föddes mer rädslan att bli fet. näe , det är nånting som samhället har fått fram.
alla vet väl vid det här laget att Idealet i samhället är att man ska vara smal med stora bröst!
men gud. ska alla se likadana ut eller?
pff, näe! jag tycker det är fint att vara kurvig. fast.. ändå vill jag inte vara det själv .. det går inte ihop, jagvet. men så är det iallafall!

men vidare..
Många läser förmodligen "Dessies" blogg? 
för ett tag sen bestämde hon sig för att sluta äta.
då blir jag lite orolig .. är de så man måste göra för att passa in? svälta sig själv?
men hallå? det är ju sjukt :s

gud va irriterande! samhället är tamef*n idiotiskt!
och ändå.. dras man med.. o nu sitter hundratals tjejer med tanken att dom måste svälta sig själv för att passa in.
usch






fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0