tjeniiixen

hallå i stugan!

vet ni?
mamma läste nyss i tidningen att "svininfluensan inte längre var en allmän fara"
enligt mig har den inte varit det alls. okej visst, man kanske kan dö av den..
men man kan dö av ungefär allt !.. lunginflammation och hela skiten.. och varför skulle den plötsligt vara mindre farlig nu för? när den var så hemskt farlig förut?
hmm, kan det kanske vara så att folk har upptäckt att den aldrig var speciellt farlig. inge farligare än nån annan sjukdom?
och förra året var det ju också nån influensa som alla skulle vaccinera sig mot .. jaha , ska man vaccinera sig varje år för influensor hit o dit .. ? >.<
jag vaccinerade mig inte mot nån av dom! x)
Och dom som vaccinerat sig tänker väl nu "det var tack vare oss som vaccinerade sig som gjorde att du inte blev sjuk" eller nånting liknande .. såg nån sån grupp på facebook. 
ni är bara sura för att ni vaccinerade er i onödan ;)
 aja,  influensan var ju inte speciellt farlig, så sjuk hade jag förmodligen inte blivit iallafall! :D

hihi , suck on that ;)
puss på er <3


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0