söndag kväll.

Just nu känner jag mig trött och irriterad.
är typ slut i hela kroppen, känns som att jag sprungit ett maraton lopp eller nånting. inte för att det nånsin skulle falla mig in, men iallafall , så slut känner jag mig! (nästan ;p) , jobbigtjobbigt

men just nu är det värsta av allt att jag saknar johan som en tok !
kommer kanske inte träffa honom på hela lovet :'(
jag kommer inte klara mig

jag har för tillfället ingen aning om vad som kommer hända på mitt lov. Ska kanske till Jennifer på tisdag. jag hoppas det blir så. det vore jätte skoj för det var faktiskt super längesen vi umgicks ;o <3

vi får se om jag skriver nånting mer ikväll. beror mest på mitt humör x)
om inte så säger jag godnight , sleep tight ;)

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0