snart helg.

Kom precis hem från en dag med roliga lektioner ! jag läste igenom hkk papperet en gång, o ändå gick läxan bra. (y)


Snart helg , skönt ! behöver vila lite, så jag blir frisk nån gång. och så har jag lite p l u g g att ta itu med.
Och vill ni veta vad jag har upptäckt ? jag blir alltid på dåligt humör när jag kommer hem!!
Seriöst..
och mitt humör kommer inte bli bättre under kvällen kan jag lova... men jag tänker inte säga varför.


ajja , nog med surigheter !


Vad gör man när det inte händer nånting roligt på en lunchrast ?
i can show you :


Man gör en tomte!! :D
 



nu förstår jag varför han är så glad ;)

hihi




Nu ska jag läsa lite andra bloggar .


k y s s s <3

fina ord
Postat av: JOSEFINE

fan va snygg han blev :)

2010-03-25 @ 18:12:13
URL: http://rjj.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0