Skitväder!

Jag som trodde att snön skulle börja försvinna nu , o att det snart skulle bli vår.
men nu är det grått och kallt ute , o så snöar det ! >.<

Jag läste i nån tidning hos gammelmomma igår att en ny istid är påväg!
och om man tänker på hur kallt det har varit den här vinter, så börjar man ju bli lite orolig!
tänk om det blir vinter året om !
näe usch , nu ska vi inte tänka såna där deprimerande tankar! :o

Ska snart äta middag.
efter det måste jag följa med mamma till bräcke, för hon ska lyssna på kören.
Hon funderar på att gå med i den, men hon ville se först vilka som var med, o så ville hon lyssna på dom.
O hon vill ju aldrig åka nånstans själv, så det är bara för mig att följa med x)
men men , har ju inge bättre för mig ,
plus att man får ju fika, det är ju alltid uppskattat ;) hihi skämt o sido ! ;p

visst är min blogg sööt förresten ? :D

see ya later ! pusss <3

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0