onsdagkväll

jag skulle ju berätta vad jag och jennifer gjorde också :)

Igår kollade vi mest på film. skrek o grät o lite sånt ;)
då var även Jenny där.
sen på kvällen låg vi och kollade på vänner.

imorse skulle jenny till stan, så hon gick vid typ åtta eller nåt. då klev jag och jennifer upp också, och åt frukost.
sen kollade vi på Linas kvällsbok, som jag sa förut :)

haha , efter det skulle vi baka kladdkakemuffins. det är ju vanlig kladdkakssmet , fast i muffinsformar.
men av nån mystisk anledning blev det vanliga muffins, inte kladdiga alls ;o
så då gjorde vi ett nytt försök.
den här gången blev dom iallafall kladdiga.. lite fööör kladdiga faktiskt xD !
men det var gott ändå , dom smakade ju åtminstone kladdkaka, fast det var mest bara smet ! ^^

jag fattar inte riktigt hur man lyckas misslyckas med nånting så enkelt som kladdkaka. men vi lyckas ju med det mesta! ;p


 
Jennifer sötan igårkväll ! :) <3




skriver sen , pussN <3

fina ord
Postat av: jennifer :)

hahah , usch vad bilden var fuuul x)

men du missade en supersöt hundvalp :( <3

2010-03-10 @ 21:03:06
URL: http://jennifermalinchristine.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0