nu kommer natten sa katten i hatten!

orkar inte packa eller nånting nu , tar det imorn bitti :)
jag känner mig så duktig, varje morgon kliver jag upp runt tio i sex!
så jag hinner med ganska mycket på morgonen . blogga bland annat (a)

jag längtar till imorn
. Jag har aldrig varit till badhuset efter det blev omgjort! spännande , hihi
jag kommer förmodligen hem runt fem imorn , om det inte blir några ändringar. men det lär ju märkas här isåfall. hur som haver så skriver jag imorn när jag kommit hem ! :D

men nu ska jag lägga mig i min härliga säng och sussa så sött !
så ska jag drömma söta drömmar också. INGA mardrömmar är välkomna. sådeså!

hoppas ni också sover gottigooott !
najjtii najjtii <3


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0