mornmorn hörrni !

jaa, då var ännu en helg över, och ännu en vecka är här..
jag är trött och har ont i halsen. inte roligt !
men men , jag ska sluta gnälla nu !
wohooo det är skooola ! x))

Efter skolan ska jag nog till älsklingen<3,
så då kommer jag hem runt halv sju.

bild på hur jag ser ut idag kan jag inte lägga in nu , för jag har fortfarande pyamas, men det blir säkert ikväll :)

förresten , ikväll ska jag se en film jag längtat efter att se jättelänge !!
fast jag säger inte vilken förrän ikväll ;)

nu ska jag klä på mig , sen dricka te i fulla lass ! (y)
 och eftersom klockan inte är mycke alls, så hinner jag nog skriva ett hejdå inlägg sen !


harebra puss <3


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0