monday!

Jag är väldigt seg just nu , och har därför inte hoppat in i duschen än ^^
men att göra det nån gång under kvällen är ett måste för mig just nu! ;p


Men jag undrar en sak...

kan man ogilla nån... som man samtidigt tycker väldigt mycket om?
egentligen kan jag svara på den här frågan själv ..
Ja. Det kan man. det vet jag. cause I feel that way...
Och att det är så, beror allra mest på migsjälv.
Det är nog fler som tänker så. att ni gillar en person,, men samtidigt inte.
Det är en konstig situation.. en.. jobbig situation..
då är frågan .. vad kan man göra åt detta ?
den här frågan jag jag iallafall inte svara på. Näe, för jag har ingen aning!
det är som att det sitter en djävul på ena axeln och en ängel på den andra.
o där kommer dom nog alltid att sitta. det är bara att lära sig leva med dom...


jadu ... mina tankar är lite konstiga ...
men nu ska jag göra te, o vänta på att mamma ska komma hem , så ska vi kolla på film :)
och sen ska jag duscha!

Ifall nån mer underlig tanke flyger upp i mitt huvud, så lär ni ju märka det ;)
hejdå så länge <3


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0