min kväll har sett ut ..

.. som en väldigt konstig kväll :o
Jag kollade på körslaget , sen gick jag och la mig klockan nio, till elva , sen klev jag upp och nu sitter jag här ^^
Så jag missade alltså millenium ..
och en sak till jag missade är ...
earth hour ..
SKÄMS PÅ MIG !!!
**skäms jätte mycket**

så, nu så har jag straffat mig själv som missadet det !
(yy)


Dom delar av kvällen jag var vaken , har jag tjockat i mig både chips och godis ..
SKÄÄÄÄMS ÄNNU MER PÅ MIG !!
**skäms ... :'( ... **

Fast gott var det :D

Asså nu ska jag sluta prata om allt och ingenting , eller om ingenting om allt. fast det går ju inte :o
whatever, jag ska typ sova .. japp , så blir det,
vi får se när imorn jag skriver ! :)

 ♥


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0