klar :D

nu är jag klar med so'n .. äntligen !
jag är så duktig ! (a)
fast jag började inte när jag sa det.. jag började typ klockan nio x)

Och juste , imorn ska klassen till stan , vi ska kolla på en typ musikal. Hair .
Det är vittra som ska spela upp den. och jag kommer inte komma hem förrän typ sex eller nånting . så imorn blir det inte heller så mycket skrivning ..
och när jag kommer hem måste jag göra bokrecension. det kommer ta en evighet :(
men men , vad gör man inte för betygen ? jag är en p l u g g i s ! i'm proud of it ;)

Men nu ska jag sova !

k
y
s
s


dröm sött !

fina ord
Postat av: natta

va kul att du är med! håll utkik i veckan då kommer vinnaren att komma upp på bloggen.

Så det gäller bara att hålla utkik! puss!



annars är det fint med dig?

2010-03-30 @ 00:01:33
URL: http://natalies.se

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0