Kille VS Tjej

Jag har tänkt på en sak ..
egentligen så måste det ju vara enklare att vara kille, än att vara tjej ?
ja, det är faen så :o


För tänk , 
killar slipper mensen.

killar bråkar inte som tjejer gör.

killar vågar slåss när det behövs. (men det behövs oftare när man är tjej , men vi vågar ju inte -.- )
killar behöver inte ha på sig kläder som klistrar sig mot kroppen.

killar behöver inte betala massa för att skydda sig mot graviditet. nejnej, dom har det så enkelt så. bara sprutar in, sen är resten tjejens problem.

killar har lättare att skydda sig själv, och blir därför inte alls lika lätt våldtagen.

ja, jag orkar inte räkna upp allt .




men då är det en sak till ..

Killar tror det är okej att knulla runt som vilda hundar.
varför skulle det vara mer okej för en kille än för en tjej ?

gör en tjej det blir hon klassad som hora. Gör en kille det är han cool , en player. det är tydligen status?

jag pratade med ett mongo igår. tänker inte nämna namn .. men iallafall ..
vi typ bråkade, för jag stör mig så sjukt på att han tror det är okej att knulla med någon, och sedan skita i henne.

och efter några fina ordväxlingar så slängde han ur sig nånting i stil med
"men jag har iaf haft sex med många, du har bara haft det med en"

öh , okej ? hmm.. jadu , det är ju skit coolt att knulla runt ? inte ha någon respekt för tjejer överhuvudtaget?
jag vill inte ha sex med många!
en räcker alldeles utmärkt ! ;)

aw, nu fick ni ta del av en liten bit av mitt privatliv där
^^


Men vet ni vad,
trots att det verkar enklare så är det knappast roligare att vara kille !

i love to be a giiiiirl !! ♥

puss på oss tjejer


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0