jag hade såklart rätt .

Mitt humör bli bara sämre och sämre . sa ju förut att det skulle bli så .. jag hade rätt.
vad ska jag göra åt det då tro?

Nåt jag märkte gjorde mig på bättre humör förut, var att skriva mycket !
jag skrev ju om sprit , remember? ;)
iaf, det fick mig på bättre humör , för då tänkte jag på något annat ett tag.
men då är bara frågan,, vad ska jag skriva om :o

Just nu har jag ingen sån där tanke som ligger och gnager .. men det kanske ploppar upp nån i mitt huvud under kvällen. hoppas det blir snart, innan jag sprängs !!



bilden är dock tagen medan mitt humör fortfarande var något bra .

vill inte vara med på bild nu, ni skulle nog få se 
"en blick som dödar" 
så ,det är bäst jag låter bli! 


tjarå sålänge. puss♥
 

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0