jag är så glaaad :D

Hej!
kom nyss hem från skolan . Jag tog mig knappt upp i morse, det var därför jag inte skrev då. helt slut sen gårdagen ju :)

Haft roliga lektioner idag, hkk , sy och träslöjd ! Skööönt när man är så trött som jag var idag ! (y)

och guess what ...?
Idag fick jag reda på mitt resultat av sista delen på nationella provet i svenska , uppsatsen !
jag fick MVG ! :D

helt insaaane ! ^^

så mina resultat blev :
muntligt: VG+
Läsförståelse: MVG
Uppsats: MVG

ååååh , gissa om jag är glaaad :D

så nu mina damer och herrar ska jag in på affärn och köpa nånting gott. måste ju fiiira (a)
hihi

byebye sweet<3

fina ord
Postat av: Jenny

Grymt Izabella! :D



Jag vill inte ens veta mitt :(

2010-03-18 @ 20:29:31
URL: http://rosabeebis.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0