jag är mörkrädd !

Jag har fortfarande inte gått och lagt mig, för det blev så att jag pratade med johan :)
jag älskar honom ! <3


och som jag sagt förut, så går jag ju upp när jag pratar i telefon.
o allt gick bra, jag var inge mörkrädd alls eller nåt , förrän vi lagt på!
jag skulle aldrig ha sett paranormal activity ! jag har nog sagt det några gånger nu ..
men iallafall ,
när jag gick ner för trappan fick jag panik ,
jag kände mig så iaktagen , och sista trappsteget var värst , ååh , jag får rysningar när jag tänker på det..

jag kommer inte kunna sova där uppe sen !!!
jag får verkligen panik när jag börjar tänka på den där filmen.. HUVVA säger jag bara ..

men nu är det faktiskt dags att lägga mig och träna ! skulle gjort det för länge länge sen ..
nu SKA jag ta tag i saken! :)

godnatt , dröm så sött <3






ps. ni som gillar att bli rädd, kolla på paranormal activity !
                                            <3

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0