Imorgon - torsdag

Imorn ska jag till johan ! happyyy face ! :D har inte träffat honom på hela lovet! i've missed him..
så jag längtar till imorn ! :D

undra sa flundran om jag kanske ska ta o sova nu , för då blir de ju snabbare imorn! :D 
smart , right?! (a)

fast nu , mina damer och herrar blir det ett sånt där mysigt tankeinlägg , you know? ^^

jag fattar verkligen inte hur man kan komma på endel skräckfilmer! Som saw t.ex ?
hur kan man få sån fantasi , o hur kan man tänka att sånt där ska hända?
asså fattar ni vad jag menar?
det är ju en aning läskigt.. alla såna där über underliga filmer där dom har massa konstiga maskiner som sliter sönder människor o grejer .. hur kommer man på såna saker?
tänk om .. dom innerst innerst inne är kapabel att göra såna grejer ?
asså , jag är konstig som tänker sådär.. men tänk er själv, huur kommer man på nåt sånt , och vaart kommer allt ifrån ? mhmm , bra fråga ! x))

Men jag säger inte att jag inte tycker det är bra att nån sjuk j*vel kommer på sånt där.
för jag älskar skräckfilmer .. det är så.. underhållande! :D




mystiska funderingar va?
men ,, det är ju en mystisk värld ;)

Pusspuss <3


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0